Čím by se vlastně SEO mělo zabývat?

Určitě jste četli tunu článků a ještě více publikací o tom, na co by se vlastně seo experti a analytici měli zaměřovat a co by měli dělat přednostně a co vůbec. Navíc existuje desatero blogů, které vás budou přesvědčovat, že ta či ona technika je nezbytná a tohle zase hrozné a zastaralé a že to nikdo nepoužívá. Pak ale přijde nějaký starý veterán, který hledá relevanci mezi kolegy, a řekne: „pánové, zapomněli jste snad, že tahle technika má TUHLE VLASTNOST?“ a všichni z toho zešílí, protože na to skutečně zapomněli. Přesně z těchto důvodů může být občas velice těžké vyznat se v té změti informací, které se na vás, jako potenciálního klienta, mohou valit. Co si pak máte z toho všeho vzít? Že by měl seo expert či konzultant dělat všechno?velké modré „zaměření“ na ocelovém povrchu
 
Svým způsobem ano a spousta SEO expertů to jistě neuslyší ráda, ale člověk by měl mít co největší záběr činností, které může pro svého klienta udělat, ale s tou podmínkou, že vše musí být kvalitně zpracováno. Nemůže se jednat o nějaký levný šmejd.
 
Do toho všeho však vstupují klienti, kteří jsou naprosto zmatení a neví, která bije. Jednoduše řečeno – sám SEO expert řekne, čím se bude na vaší webové stránce hlavně zabývat. Co s tím můžete dělat? Prakticky nic, protože sice jste mohli číst desatero článků, informací si ale nemusíte vzít tolik, kolik si myslíte. Je hrozně složité dělat závěry o něčem, co známe jen tak z doslechu – to platí pro internet i sousedy.zelený panáček skrývající se za velkým nápisem „SEO“
Pakliže tedy chcete svého experta kontrolovat při tom, co dělá, zkuste se ho na to spíše zeptat samotného a chtějte po něm vysvětlení. Pakliže vám to nevysvětlí dostatečně přesvědčivě, což je koneckonců jeho práce, tak bohužel. Pakliže vám to zvládne vysvětlit a ještě vám poděkuje za pichlavý dotaz, tak jste narazili na zlatý důl mezi experty. A hlavně si nedělejte starosti o techniku, kterou váš seo expert nedělá – buď ji dělat začne, nebo se ukáže, že stejně nefungovala.